Gdzieś w połowie wakacji dostaliśmy jako Klub interesującą propozycję. “Zróbmy integrację klubów!” – tak brzmiało hasło, które KW Trójmiasto rzuciło na zgrupowaniu w Tatrach.  Dlaczego by nie! Propozycja przyjęta a ekipy organizacyjne ruszyły z robotą.

Termin szybko uzgodniony, miejsce noclegu też. Integracja klubowa Północ – Południe została wdrożona więc zostało zebranie chętnych. Po stronie KW Trójmiasto chętnych było 3 razy tyle co wolnych miejsc noclegowych. Rozumiemy tą potrzebę wspinania w skałach. Jesteśmy szczęściarzami, że mamy tak blisko naturalne rejony wspinaczkowe. Pewnie też dlatego nasi Klubowicze podeszli do tematu spokojniej i chętnych zaczęło przybywać w ostatnim tygodniu przed terminem integracji. W sumie w integracji wzięło udział ponad 40 osób z KW Trójmiasto i prawie 30 osób z WKW – całkiem zacnie.

W weekend, 23 i 24 września, spotkaliśmy się wszyscy w Schronisku “Szwajcarka” w Górach Sokolich. Trafiliśmy na złotą polska jesień – cały weekend słońce ogrzewało klubowiczów do działania w skałach. Sobota przebiegła wszystkim zespołom na wspinaniu i zdobywaniu kolejnych dróg do Ligi Tradowej WKW. Natomiast wieczorem oba kluby spotkały się przy ognisku, gdzie przy blasku ognia i dźwięku skwieroczących kiełbasek, rozmowy i wymiana doświadczeń trwała do późnych godzin nocnych.

Dźwięki ognia i pieczonych na nim smakołyków to nie jedyne przyjemne dźwięki tego wieczoru. W tym samym czasie w schronisku odbywał się koncert w ramach “Szwajcarkowego Grania”. Nie mogliśmy sobie tego lepiej zaplanować – ciepły wrześniowy weekend, świetne towarzystwo, ognisko i muzyka na żywo. To musiało się udać!

W niedzielę rano humory dopisywały a energii na wspin było jakby więcej. I posypały się nowe sukcesy wśród naszych klubowiczów! Niby sezon na wspin w skalach się powoli kończy ale odnosimy wrażenie, że nasi klubowicze to są w środku formy sezonu. Bardzo nas to cieszy i oby tak dalej!

Klubowiczom, którzy wzięli udział w Integracji Płn – Płd bardzo dziękujemy za zaangażowanie. Mamy nadzieję, że nawiązane znajomości będą się rozwijać. Chcemy też pogratulować sukcesów tym, którzy chcieli się z nami nimi podzielić a więc:

• Ewie Budz gratulujemy przejścia Organków (VI-) i Do Okienka (V+) na Sokoliku Małym, Krwawej Rączki (VI-) na Babie i Dziwek (V+) na Zipserowej;
  • Łukaszowi Piątkowi Do Okienka (V+) na Sokoliku Małym i udanej walki z Prostowaniem Komara (VI.1) na Sokolej Lalce;
  • Piotrowi Piotrowskiemu Krwawej Rączki (VI-) i Loteryjki (IV) na Babie oraz Czołgu (IV) na Sokoliku. Gratki za walkę z Kurtykówką (VI) na Babiej – jeszcze w tym sezonie będzie Twoja!
  • Monice Filoch i Błażejowi Jagiełce brawa za Rysę Tota (V) na Sokoliku Małym i Grzędę Ruffa na Sokoliku (V). Błażej dodatkowo z sukcesem zaatakował Kroczek (V) na Sokoliku Małym, lewy Nitsch wprost (V+) i Nitówka (VI) na Sokoliku!