- Postanowienia ogólne
- Definicje
- Rodzaj i zakres usług elektronicznych
- Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Tryb postępowania reklamacyjnego
- Własność intelektualna
- Postanowienia końcowe
- Zaawansowany edytor wizualny
1.POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Strona wkw.org.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę wkw.org.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę wkw.org.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony wkw.org.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Kupujący ma możliwość odstąpienia od umowy 14 dni od otrzymania towaru.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
2.DEFINICJE
- FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie wkw.org.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
- USŁUGODAWCA – Wrocławski Klub Wysokogórski, adres siedziby: ul. Sokolnicza 40/1,53-660 Wrocław, adres do doręczeń: ul. Sokolnicza 40/1,53-660 Wrocław NIP: 898-20-88-011, REGON: 930967127, Numer KRS 0000056875, adres poczty elektronicznej: kw.wroclaw@gmail.com,
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
3.RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- korzystanie z Formularza Kontaktowego,
- Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
4.WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
6.TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kw.wroclaw@gmail.com
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
- Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
7.WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem wkw.org.pl korzystają z ochrony prawno-autorskiej i są własnością wkw.org.pl. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony wkw.org.pl, bez zgody Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony wkw.org.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
8.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.