Dofinansowanie
Zasady przyznawania dofinansowania wyjazdów o charakterze alpejskim
- Dofinansowanie wyjazdu alpejskiego mogą otrzymać członkowie Wrocławskiego Klubu Wysokogórskiego, którzy:
-
są czonkami klubu co najmniej 1 rok (w momencie skadania wniosku);
-
nie mają wobec Klubu żadnych zaległych zobowiązań oraz opłacili składki członkowskie za rok, w którym planują wyjazd;
- na bieżąco uzupełniają swój wykaz przejść na stronie internetowej WKW;
- posiadają ubezpieczenie NW, obejmujące uprawianie alpinizmu;
-
zobowiążą się do złożenia sprawozdania w formie pisemnej oraz zamieszczenia na stronie klubowej zdjęć z wyjazdu.
-
- Wniosek powinien zawierać następujące informacje: skład osobowy wyjazdu, termin wyjazdu, rejon i cele wyjazdu, ew. koszty.
- Termin składania wniosków mija z dniem:
- 30 maja roku, w którym następuje wyjazd – w przypadku wyjazdów letnich;
- 30 listopada roku poprzedzającego wyjazd – w przypadku wyjazdów zimowych.
- Jeden członek klubu może wnioskować o jedno dofinansowanie na wyjazd zimowy i jedno dofinansowanie na wyjazd letni.
- Odbiór dofinansowania przez wnioskującego odbywa się przed wyjazdem, po zatwierdzeniu celu wyjazdu przez Zarząd WKW.